Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

bannlys kvinnor!

Av thomas immonen - 23 januari 2013 14:48

Varje kvinna och varje man är en stjärna.

Viljan är hela lagen.

Kärlekens vilja.

Skada ingen.


Synd att det bara verkar vara jag som tänker på hur illa behandlade kvinnor blir. som blir dreglade över av killar när de har tjejkväll ute på krogen och bara vill ha kul. med andra ord ska jag inte störa er kvinnor någonsin mer och verkligen INTE någonannanstans än på krogen heller, annars blir man väl anklagad för antingen sexuella trakasserier eller sexuellt ofredande, att jag bara säger hej verkar inte spela någon roll för er kvinnor.


så det blir väl till att skaffa en real doll och när ni tjejer är kåta kan ni ju alltid riva av er med en massagestav, see if i care, liksom. snacka kan ni ju göra med era väninnor, vi män är ju bara i vägen, jobbiga att ha att göra med och klistrar fast oss i er eller vad för svepskäl ni har att bli lesbiska av "politiska" skäl.


horor (konstig synonym till kvinnor förresten?) är det inte tu tal om att gå till, det finns nog ingen "lycklig hora" även om torsk och hora är överens om att det är en helt frivillig affärsuppgörelse. och jag vet förresten inte om jag skulle tycka att det är moraliskt försvarsbart att knulla en hora. i röven.


mitt intresse, på en tiogradig skala där noll är "överhuvudtaget inte det minsta intresserad" och tio betyder "jajamen! jag är redo! kuken står!" så är mitt intresse noll. jag är snygg, men får bara höra en massa oförskämdheter när jag är ute och "dreglar" på kvinnor, för det är väl så ni ser på saken? så nu är jag noll intresserad av en bitch,


men ju yngre desto bättre kan jag väl ändå lägga till, bara att jag inte vill ha någon slyna. det är nog bäst med en real doll, hon är alltid villig att ha sex, men bara när du själv vill. och ingen kommer till skada av det. inte du. inte jag.

 
 
Snejky

Snejky

24 januari 2013 01:36

Sitter & surfar runt här bland bloggarna & hamnade oxå här hos dig.
Började läsa dina ord....& jag kommer åter.
Intressant läsning...
Take Care.....

http://snejky.bloggagratis.se

thomas immonen

24 januari 2013 06:17

Kul att du tyckte det var intressant! Ännu mer kul att du kommer tillbaka! Ha nu en underbar dag här på planeten jorden!

 
Lilla Elle

Lilla Elle

24 januari 2013 12:09

Skepp Ohoj Thomas,

Såg din blogg och började läsa lite, lite små rolig läsning ändå (har bara läst denna och den efter denna) Men iaf, vad fan har du träffat för nå jävla mongolida tjejer egentligen? Fy fan vilken tråkig situation egentligen.. :S

Jag brukar säga: Behandla andra som du själv blir behandlad, men de finns ju gränser, ibland skäms jag för att vara tjej...

/L

http://mividaamimanera.bloggplatsen.se

thomas immonen

24 januari 2013 22:29

Hej! Tack för att Du tittade in! Ha en fortsatt underbar dag här planeten jorden!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thomas immonen - 3 mars 2013 10:25

många människor verkar leva under illusion. med det menar jag att de är fastlåsta under en bestämd livsuppfattning, oavsett om livsuppfattningen gör dem gott eller inte. själv har jag fastnat på: viljan är hela lagen. kärlekens vilja. skada ingen. de...

Av thomas immonen - 26 februari 2013 18:39

Nu mår jag sådär nere igen. samma och samma varje dag. vad ska jag göra? börja lägga puzzel på 5000 bitar? a, måste försvara mig också. förra inlägget var ju något slags poem, men den endameningen jag skrivit själv var den om att jag hejar på hin hål...

Av thomas immonen - 21 februari 2013 06:39

se mig som en ettrig piraya se mig som en bomb gjord av hat alla vill väl vara förortsbarn alla vill väl vara kärleksbarn   jag är en tickande bomb så passa er för mej annars händer det en grej jag tar ondskan i försvar och hejar på h...

Av thomas immonen - 18 februari 2013 07:06

äntligen börjar tärningsspelandet löna sig! men inte i det verkliga livet, det är jag för feg för och (fast egentligen är det ju jag själv som väljer alternativen) dessutom ger tärningen mig diaboliska förslag. men! jag kan ju använda det i min bok, ...

Av thomas immonen - 13 februari 2013 20:23

Usch, vad trist allt är, bara så levnadstrött! nu är det 15 år sen jag var i ett förhållande med en tjej sist. är det så här livet kommer att fortsätta vara? städa på jobbet, leva resten av livet ensam och isolerad? läser ju en "konstig" bok nu igen,...

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Skapa flashcards