Alla inlägg under juni 2012

Av thomas immonen - 2 juni 2012 06:44

Hej på er, jag älskar er allhopa! Vad ska ni n hitta på i heklen? Jagsta det lught och skiva på min porroman.

Av thomas immonen - 2 juni 2012 01:23

Ja då var det helg innan, hoppas jag hinner renskriva mina gamla texter. Annara ska jag bara spela gitarr, läsa och skriva. För det är vad jag planerat att göra i helgen. Óm det blir fint väder kanke jag grillar med brorsan i morgon, du vet, äta lite korv, tjata lite och kmäcka några bärs Sen går vi hem till honon, öl och musik och poga loss till några låtar oc efter det däckar vi väl båda två. Det är mysibt att hrilla, vi har sj´kaffat ett ställe där man ser över halva stan. Fludder har jag också = det kan bli en intressant lördag. Okej det blir en intreesant kväll, bara vädret tillåter, jag få väl önska er en trevlig natt!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards