Alla inlägg den 19 mars 2012

Av thomas immonen - 19 mars 2012 23:08

Nr 1) Fritt tema, skriv vad ni vill, valfritt ämne sålänge det är skönlitterärt.


Nr 2) Debattnummer: Borde cannabis legaliseras? Varför/varför inte?


Nr 3) Förbjuden frukt smakar bäst. Jag uppmanar er att associera så fritt som möjligt!


Nr 4) Kärlek, även olycklig kärlek om du så vill.


Nr 5) Debatt: Abort - för eller emot samt varför?


Nr 6) A.C.A.B All cops are bastards. Jag uppmanar er återigen att associera så fritt som möjligt!


Så långt har jag kommit i planerna än så länge. Allt gott till er!

Av thomas immonen - 19 mars 2012 19:47

Jag har fått lite frågor, som jag visserligen har svarat på, men det kanske intresserar er andra också. Jag har ingen bestämd deadline, men om tidningen åtminstone blev klar senast nu till sommaren så vore det najjs. Och vem som helst får skicka in en berättelse, även underåriga och vuxna och gamla och you name it. Skicka er novell/berättelse i en bifogad fil (helst) till följande e-mejl adress:


nouvelle@hotmail.se


okej, det var allt för idag, fortsätt fråga, frågor ger klarhet och guld! Ha det nu gott allesammans!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards