Alla inlägg den 29 maj 2012

Av thomas immonen - 29 maj 2012 21:41

Hej! Ytterligare en sådan där dag då inte mycket hänt, städat på jobbet. När jag kom hem har jag mest lyssnat på musik på datorn, sedan kollade jag på tv, family guy och simpsons. Har käkat lite flöt, dvs stekt potatis, stekta ägg och bacon.  Blir nog semester i juli och augusti, de skulle ha ett läger första eller andra veckan i juli, så jag behövde städa innan och efter då. Ska nog bara vara hemma under semestern och arbeta med min snuskroman. Har väl inte så mycket mer att skriva just nu, så jag får önska er en god natt och många sköna drömmar!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards