Alla inlägg den 6 januari 2013

Av thomas immonen - 6 januari 2013 18:27

KNARK E FINA GREJER!!!


Det tjatas om att knark minsann är

himla farligt

men det är ju faktiskt fina grejer

med braj går jag in i mig själv och blir

grubblande och smart


beroende är jag inte alls

men just idag är en speciell dag

liksom igår, i förrgår, idag och imorgon

jag missbrukar inte alls, jag experimenterar


jag är inte beroende what so ever

men att vara nykter är borgligt

droger är faktiskt punk as fuck

och de som är emot är naiva dårar


jag ska droga ner min flickvän

det är inte rätt av mig att skita i

ifall hon tar droger eller inte

ibland får man faktiskt bjuda på sig själv


JAG ÄR MIN EGEN FRÄLSARE


Jag är min egen frälsare

gud har knytnävsknullat mig

ända sedan dagen jag föddes

gud är min fiende


jag är min egen frälsare

jag bryr mig bara om mig själv

jag är min egen frälsare

jag litar bara på mig själv


jag är min egen frälsare

jag är min egen gud och satan

jag gillar inte makthavare och gudar

jag tror bara på mig själv


jag är min egen frälsare

gud har hatat mig

ända sedan dagen jag föddes

gud är min fiende



Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards