Alla inlägg den 10 januari 2013

Av thomas immonen - 10 januari 2013 21:47

av Carol Samuelsson. Förmodligen litteraturernsmest underskattade bok. Jag hade mycket behållning av att läsa den och nu när jag är klar med den känner jag att jag saknar den. Den handlar om Karl Erik som tampas med nutiden och drömmer sig tillbaka till sina ungdomsår och det handlaockså om en pojke som skjuter sin lärare i ögat med en pilborst. Språket är mycket vackert och nej, det handlar inte om ett bolmörtsrus. Jag  kan rekommendera Bolmörten blommar till alla jag känner, språket ha använder känns alladeles underbart, Helt klart en av litteraturhistoriens doldisar. Men den är riktigt bra, så läta upp den på nätet oc få ditt alldeles egna exemplar av bolmörtan blommar, En doldis bland litteraturen som kräver mer uppmärksamhet, för den var ju faktiskt riktigt riktigt bra. Hedå alla sötisar!

Av thomas immonen - 10 januari 2013 15:54


Frida


Länkbyte ?


Http://Frida,bloggplatsen.se


Det lär inte bi av efersom jag inte vet hur man gör.


anonym


varför kommenterade du min blogg?


http://blaerowilma.bloggplatsen se


För att jag såg något intressant med den.


Ninnie


Jag skummade igen din blogg lite, kanske tråkig och färglös, dåligt med bilder osv När du får negativa omdömebemöter du de som en jävla barn unge! Visa dig vuxen istället och svara på ett korrekt sätt och svara på ett korrekt och respektfullt sätt!


Jaha besserwisser vad jag än skriver kommer du kalla mig barnslig oj! klockan är 16:20 jag ska ta en banan och sen ska jag gå och lägga mig, jag fyller nämligen 5 år imoprgon


Anni-San


'Har du själv några katter eftersom du älskar katter?


Jag har haft, men hamnade i ett stort drogmissbruk, jag låg inlagd på psyk oc de bestämde åt mig att katten skulle avlivas.

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards