Alla inlägg den 16 januari 2013

Av thomas immonen - 16 januari 2013 20:15

Fanny bodde i en villa utanför stan. Hon hade en stor sankt bernads hund som hon lät sig bli slickad av och som hon hade sex med. Hans-Ingvar var som sagt tokkär i Fanny och hade tagit reda på vart hon bodde. Han hade hört rykten om vad Fanny gjorde med sin hund och var så ilsken av avundsjuka att det gick som elektriska stötar av vredesmod i hans huvud. Dessa rykten hade han hört av kvinnliga bekanta och han tänkte sig att Fanny själv, på någon sådan där tjejkväll, berättat vad hon gjorde med sin hund och att det då skulle vara därifrån ryktena härstammade. Hans-Ingvar var fast besluten om att komma och våldsgästa Fanny sent en kväll och därmed slutligen få förklara för Fanny varför de var ämnade för varandra. Fast egentligen var han bara så förtjust i henne för att hon sådär utan några hämningar hade gett sig hän åt honom där på chefens kontor, maken till kvinna hade han aldrig träffat förr och nu ville han inte att denna fantastiska kvinna bara skulle försvinna ur hans liv.


Sent en kväll åkte han ut till Fannys villa för att rekorgnosera läget. Inga lampor var tända i huset, alltså borde hon ha gått och lagt sig, tänkte Hans-Ingvar. Han gick runt huset och ser man på, var inte köksdörren på baksidan av huset öppen! Fanny brukade låta den dörren vara öppen så att hennes hund kunde gå ut på bakgården om han behövde göra sina behov sådär mitt i natten. Hans-Ingvar gick in och möttes av hunden, som morrade hotfullt. Så hon hade en hund, den subban! Avundsjukan blossade upp. Han tog en kökskniv han hittade och skar halsen av hunden. Fanny hörde ett gnyende och kallade på sin hund, "Båtsman!" ropade hon med mjuk röst. Hans-Ingvar gick i riktning mot ljudet.


"Båtsman, Båtsman, kom och slicka matte!" hörde han Fanny säga med hes och osäker röst, "Båtsman, Båtsman? Kom till matte så ska vi ha det skönt!" Det var det värsta, tänkte Hans-Ingvar som nu visste att ryktena om Fanny och hennes hund var sanna. Ett sting av obehag gick igenom hans kropp, men han tänkte att nu är hundjäveln död, nu har hon bara mig, jag ska nog allt tillfredsställa henne! Han trevade sig fram i den mörka villan och gick i den riktning han hört hennes röst komma ifrån. Till slut kom han till rätt rum, dörren stod öppen och han såg henne ligga med benen skrevandes brett isär och blygdläpparna särade, med rumpan vid sängkanten, så att hennes hund skulle komma åt att lapa hennes fitta. Blicken hade hon riktad i taket. Hans-Ingvar blev ståendes vid dörrposten ett tag och hans andning blev tyngre.


Fanny måste ha hört honom andas, för hon sade plötsligt med mjuk och hes stämma:


"Båtsman, Båtsman, ja, kom då och slicka mattes fitta, matte så kåt!" och så sjöng hon med ren och klar stämma:

"Båtsman, Båtsman, har en jätte, jättekuk!" Hans-Ingvar gick ner på knä och på alla fyra kröp han fram till Fanny och började bearbeta hennes lilla sexiga fitta med tungan. Fanny gnydde förtjust. Hon trodde ju att det var hennes hund som slickade henne.


"Åh, Båtsman, ikväll har du verkligen den rätta tekniken, slicka mig, slicka mig hårdare, Båtsman!" Fanny var rejält upphetsad. Hon hade fortfarande blicken i taket och anade verkligen inte något ont. Hans-Ingvar tänkte att jag ska allt visa henne att man inte kan ersätta en människa med en hund.


"Slicka mattes rövhål nu, Båtsman! Båtsman duktig hund, slicka mitt arsel!" Kommunfullmäktige var inte sen att lyda. Fanny lyfte upp sin röv lite från sängkanten och särade sina rövhalvor, så att Båtsman skulle komma åt att slicka, vilket han, Hans-Ingvar alltså, gjorde med iver.


"Åh, Båtsman, du är så skön inatt, stick in tungan i mitt arsel också!" Det gjorde han. Samtidigt runkade han sin kuk. Fanny gick plötsligt upp i brygga och hon skrek rätt ut när hon kom i en våldsam orgasm. Sedan låg hon helt stilla ett tag, men så sade hon:


"Båtsman knulla mattes röv. Nu." Och han trängde in i hennes röv.


"Båtsman, Båtsman, har en jätte, jättekuk!" Hon stönade och kved, "ja, det är bra, massakrera mattes röv, gör mig till slamsor! Åh, min gud vad skön din kuk är, knulla matte, knulla henne hårt och skoningslöst!" Hans-Ingvar gjorde sitt bästa och strax kände han att Fanny fick sugande sammandragningar inuti ändtarmen och hon skrek ut sin orgasm, som varade i en och en halv minut. Och Hans-Ingvar själv låg nu på golvet och flåsade tungt. Fanny stack in ett finger i sin röv och lapade i sig sperman;


"Åh, Båtmans sperma smaka så gott ikväll! Det nya hundfodret gjorde dig visst go..." då kom hon på det:


"Men Båtsman, din kuk var ju inte hårig?" Hon tände lyset och såg Hans-Ingvar ligga på golvet och flåsa. Hon sade:


"Du?"


"Var det inte fint?" ville Hans-Ingvar veta.


"Jodå, det var fint, men var är min hund någonstans då?"


"Den skar jag strupen av."


"V-va? Du skojar."


"Så nu har du bara mig och uppenbarligen är jag kanske bättre på att älska än hunden. Säg mig Fanny, vill du gifta dig med mig?"


"Nej," svarade Fanny, "jag får skaffa mig en ny hund."

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards