Alla inlägg den 25 januari 2013

Av thomas immonen - 25 januari 2013 14:44

Hej sötisdar! Sa upp mig från mitt jobb idag, visserligen på sms, men ändå? Varför ska jag bara för att jag är psykiskt sjuk vara tvunfen att arbeta utan lön? Jag är som folk är mest och värd det vad andra har jag också, Vit slavhandel är vad det är! Och du kan ju fetglömma att du kanske senare få ett riktigt jobb, dfe ser ju i dina papper att du uta´n knot jobbat gratis, så varför skulle de använda då betala för dina tjänster/varor, när de precis som förr kan få dig att slava utan lön. Det är inget fel på min sysselsättning men det blir bara mer och mer jag ska göra som inte ingår i mina arbetsuppgiter. Ha nu en dräglig dag här på planetyen jorden!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards