Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Should I smoke junk?

Av thomas immonen - 23 maj 2012 14:26

Shit asså, såg Smala Sussie, alltså filmen, och igår såg jag Under Ytan. Heroin verkar vara en mäktig och livsfarlig drog, som förslavar folk alldeles. Hela junk-tillvaron går ut på att sno saker (dvs kränka människors mänskliga rättigheter), sälja dem till någon hälare och sedan leta efter knark och skjuta i sig knarket och må bra i blott tio sekunder.


Jag har fått en jävla respekt (läs fruktan) för heroin alltså. Men om någon vill bjuda mig på en halv nolletta, vet jag inte om jag skulle säga nej. En gång är ingen gång; alltså jag vet att det är jävligt beroendeframkallande, men folk ser ut att må väldigt bra av att ta H, som om de just fått en härlig sjungande orgasm. Fast om det var frågan om att injicera skulle jag definitivt säga nej.


Jag vill röka skiten. Vore ballt att semestra en weekend i Amsterdam, men inte för att gå på coffee shop, utan för att sitta inne på hotellrummet och röka H i 3-4 dygn. Köpa en halv påse vitt av någon langare på gatan, helt enkelt bara.


"Problemet" är att en halv påse vitt, för en novis, tar nog inte slut på 3-4 dygn, när man brukar ta 0,1 mg eller hälften av det som nybörjardos, så vad gör jag med det som blir över? Jag kan ju fan inte smuggla det i röven hem till Sverige det = grovt narkotikabrott och får man säkert fängelse för. Men det hade varit härligt värre att bara låsa in sig på hotellrummet och röka jonk i flera dygn, resten som blir över kanske man kan sälja till någon.


Klart man vill doppa veken i prinsesstårtan - H är en lyxig drog som ger det ultimata ruset. Gillar man inte opiater så är det för att man har någonting att tjäna på att må dåligt. Inte alla har råd med jonk, för det kostar ju att ligga på topp. Och jag har själv inte råd. Och jag vill ju inte bli torsk på H.


Att Sandra i Under Ytan skulle ha så lätt att lägga av med smack är bara inte trovärdigt, man kan dö av abstinensen och abstinensen kan sitta i i ett halvår, om man är riktigt riktigt torsk vill säga. Jag har ju redan testat dop vid två tillfällen, så jag vet hur fint drogen smackar på. Om man har morfin på recept kan man samtidigt gå på heroin, för urinprovet kan inte se skillnad på morfin och heroin.


Så det är bara att hävda att det är morfin man är positiv på och inget annat. Fast själv känner jag överhuvudtaget inte av morfin, iprens mjuka kapslar med sitt flytande innehåll, känns mer smärtstillande än morfin. Opium får jag en känsla av välbehag av, men inte riktigt som ett rus. Men hursomhaver så är det nog ändå jazztobak som är min grej. Älskar det. Är det bästaste jag vet.


Men om det slutar ge effekt kan jag tänka mig: Ice/Crack/PCP/Opium/Heroin. Något av dem.

Som ni kanske märker är jag överdrivet intresserad av sådant som går att röka. Ibland drömmer jag att jag är sprutnarkoman och att jag ska sätta silen i min arm för första gången, alltså utan hjälp. Då har jag inga problem med nålar, men mitt vakna jag har knappast några planer på att börja skjuta knark.


LSD vågar jag nog inte testa trots allt, kan ju få snedtripp värre. Undrar om man kan slänga in vanligt affe i mikron och sedan röka det? Är det någon som vet? Med kola ska det tydligen funka, det säger Nikki Sixx iallafall. Aja, ska väl avrunda här, börja lebba, börja knarka! Ha nu en fortsatt underbar dag här på planeten jorden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thomas immonen - 3 mars 2013 10:25

många människor verkar leva under illusion. med det menar jag att de är fastlåsta under en bestämd livsuppfattning, oavsett om livsuppfattningen gör dem gott eller inte. själv har jag fastnat på: viljan är hela lagen. kärlekens vilja. skada ingen. de...

Av thomas immonen - 26 februari 2013 18:39

Nu mår jag sådär nere igen. samma och samma varje dag. vad ska jag göra? börja lägga puzzel på 5000 bitar? a, måste försvara mig också. förra inlägget var ju något slags poem, men den endameningen jag skrivit själv var den om att jag hejar på hin hål...

Av thomas immonen - 21 februari 2013 06:39

se mig som en ettrig piraya se mig som en bomb gjord av hat alla vill väl vara förortsbarn alla vill väl vara kärleksbarn   jag är en tickande bomb så passa er för mej annars händer det en grej jag tar ondskan i försvar och hejar på h...

Av thomas immonen - 18 februari 2013 07:06

äntligen börjar tärningsspelandet löna sig! men inte i det verkliga livet, det är jag för feg för och (fast egentligen är det ju jag själv som väljer alternativen) dessutom ger tärningen mig diaboliska förslag. men! jag kan ju använda det i min bok, ...

Av thomas immonen - 13 februari 2013 20:23

Usch, vad trist allt är, bara så levnadstrött! nu är det 15 år sen jag var i ett förhållande med en tjej sist. är det så här livet kommer att fortsätta vara? städa på jobbet, leva resten av livet ensam och isolerad? läser ju en "konstig" bok nu igen,...

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards