Alla inlägg den 3 april 2012

Av thomas immonen - 3 april 2012 13:38

Det har varit en MYCKET blöt helg, det är först nu jag har återhämtat mig så pass att jag ids skriva detta inlägg. Jag var på årets fest på töllsjö och jävlar vilket drag det var! Tydligen hade jag frågat en och samma snubbe 8 ggr under kvällen ifall han hade tändare. Bara en sådan grej. Nä, annars så rökte jag ner mig rätt så rejält också, fint som fan att röka på lite ibland. Det var ju typ gudarnas röka också... eller alltså, det skulle inte förvåna mig ifall det var nepal.


Och där var en snubbe som var road av att laga mat också, så där var ju en massa smårätter hela tiden. Hade ju med mig en flaska vin och underberg på småflaskor, men jag blev törstig av att röka på, så jag höll mig till öl resten av kvällen, vet inte hur många jag drack, men över tio iallafall. Drack öl, rökte på och smååt och tjata med folk och tiggde tändare när jag behövde nikotin, det var vad jag gjorde den kvällen. Deras melodikryss orkade jag inte engagera mig med. Hursomhelst hade jag jävligt kul i helgen.


Skulle ju med hjälp av skojröka komma vidare i en tankegång jag funderat på innan helgen, men det blev inget av med det, kanske jag var för upptagen med att hitta någon som hade tändare... men tankegången hursomhelst! Jo, alltså, det finns ju atomer och partiklar överallt och olika atomer har olika täthet och det mesta av luften (t ex) ska ju då bestå av tomrum, men det tror inte jag, utan jag tror att tomrummet består av en massa partiklar det med. Så när du rör dig påverkar du hela universum... bokstavligen... groovy, va? Heavy... Ha det nu underbart gott!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards