Alla inlägg den 26 april 2012

Av thomas immonen - 26 april 2012 20:12

Hej! Har kommit på ett nytt kraft uttryck; "din jävla kattlåda!" bör helst användas humoristiskt. Sedan har jag tänkt på en annan sak, nämligen någonting Jan Guillou sade till Jonas Gardell när Jonta upplyste Janne om att han inte dricker kaffe; "avvikarens behov av att alltid avvika." Så känner jag att jag är; att jag har ett starkt behov av att inte vara som alla andra. Men jag är ju en helt vanlig straight på 37 som typ vill ha 18-20 åriga kvinnor, så helt onormal är jag ju inte...    var och en står sig själv närmast har jag också funderat på - är det jag det? Jag anser mig själv vara min egen frälsare och jag önskar att alla andra också kunde se på sig själva på det viset, istället för att lägga sina liv i händerna på det här gud, eller hela tiden se sig som offer för omständigheterna, du kan aldrig ta ifrån dig själv det fulla ansvaret för ditt eget liv. Men sedan så sätter jag ju upp klistermärken från sverigebutiken här i stan, bara för att jag vill avvika, jag vill vara extrem och jag vill fan inte vara som Svenne... jag är ju inte nazze, jag vill mest bara reta skiten ur anarkisterna, de tror ju att de har åsiktsmonopol, bara för att de är så inihelvete äckligt politiskt korrekta, typ "skada inte broder träd och syster planta mannen, de är liksom jordens lungor!" Nä fan, lsd-trippade rödingar får mig att spy och de säger att de bara experimenterar, men varför tar de då samma jävla drog regelbundet? Om de experimenterar borde det väl räcka om de tar lsd en gång så har de prövat det! Eller hur?   Okej, tror inte jag har kommit på något mer intressant som jag har funderat på, så vi säger väl så då, tjingeling!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards