Alla inlägg den 10 april 2012

Av thomas immonen - 10 april 2012 22:32

Dagen började med att jag gick upp vid sjutiden, fastän väckarklockan ringde klockan 6. Satte på tv:n och fick veta att unga pojkar har som hobby att prostituera sig, flickor också, men de försökte få det till att det var fler pojkar än flickor som någon gång sålt sex.  Glada dagar för pederasterna, hursomhelst. Stängde av tvn efter nyheterna och skulle lyssna på musik på datorn, medan jag drack mitt kaffe. Hann bara lyssna på en låt innan datorn fick et cp-ryck. Fick lyssna på radio istället och jag hatar verkligen morgonpigga och flamsiga tramsiga p3 morgon. Dessutom ger de varandra goda råd, så att jag inte vet var jag ska ta vägen.


Åkte till jobbet, skulle bara ta ut mina bussersättningspengar först på uttagsautomaten. Men de jävla pengarna hade inte kommit in! Väl på jobbet upptäckte jag nio zoppe sjufemmor i en tom snusdosa. Åt frukost, två rispiroger, städade i köket, tog 4 av fluddren. Någon gång under dagen tyckte chefen jag kunde gå hem, vet inte omn det var för fluddret eller något annat.


När jag kom hem såg jag att någon skickat mig påskpengar, köpte tuggtobak (bör nog inte röka såsom jag hostar), vattenmelon och vad det nu var. Var nyss iväg och köpte en samlingsskiva med Elvis Presley och 20 år med Nanne Grönvall, 2 ädelost, bläckpennor, 2 anteckningsblock och en bok om lasermannen. Fan, Elvis är BRA, han rockar fett. Även de lugnare låtarna år helt okej. Synd att ett blodkärl brast när han satt och sket så att han dog. Är där någonstans jag inte vill dö så är det på toaletten. Så förödmjukande. Men nu såhär denna kväll är rätt soft nu, jag är inte irriterad/frustrerad över dagjäveln längre. Verkar dock som att jag får skaffa mig en ny cdspelare, den jag har nu behandlar mina nyinköpta skivor som att de blivit speladfe både en och två gånger, men det lär de ju inte ha blivit, de var ju inplastade. Nej, nu är det dags att tänka på nattelinatt, allt gott!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards