Alla inlägg den 6 april 2012

Av thomas immonen - 6 april 2012 20:55

Jag ger fan i om det finns bögar eller inte, bara de inte slemmar på mig.

Av thomas immonen - 6 april 2012 19:31

Hej! Då var det dags att skriva något igen. Kollar en livevideokonsert på min vhsvideo, WASP London 1984. Har ätit påskmiddag för mig själv. Kokt färskpotatis, köttbullar, prinskorvar och rödbetssallad. Ägghalvor glömde jag av. Sill äter jag inte, det känns väldigt olustigt för mig att äta rått kött. Påskmust drack jag till det.


Det snöar här i borås; ska det föreställa vår? Ska till farsan jag och brorsan imorgon och äta påskmiddag, blir väl ägghalvor där, antar jag. Nu till något helt annat - jag skulle gärna komma ut ur garderoben med mina hemligheter. Nej, jag är inte bög, det är andra mörka hemligheter, men samhället är knappast moget för det jag vill säga dem. Jag kommer nog aldrig att bli accepterad för den jag verkligen är, trots att det nog finns någon därute som vill vara en del av min hemlighet. Mer kan jag tyvärr inte säga. Ska vi säga så då kära vänner?

Av thomas immonen - 6 april 2012 08:18

Hej! Idag hade jag en smått religiös upplevelse   Har ju ALLTID DISSAT  gud eftersom han har det slutgiltiga ordet, han är den som har högst makt av oss alla , alltså har jag sett honom som en förtryckare men vi är alla våra egna frälsare! Så nu tänkte jag verkligen börja lyssna på vad de kristna spånen har att säga. Tills idag har jag haft en lapp på dörren där det stod Ingar religiösa församlingar och politiska förbund tack. Det funkar skitbra, Jehovas vittnen har inte ringt på min dörr en endaste gång sedan jag satte upp den lappen.   


Men vad var det då som hände som fick mig att respektera religionen so företeelse? Jo, det var som så att någonstans hade jag glömt min påse med mediciner och utan den hamnar jag i en aktiv schizoliknande psykos. Jag frågade på bussen och busschauffören ska ha all heder för att hon verkligen kollade upp saken. Men detr visade sig att jag glömt den i affären och jag var så lycklig när den kom till rätta; DET GÅR ATT LITA TILL MÄNNISKAN! Så nu ska jag bemöta all religion med den största hänsyn och aktning. På bussen på väg till affären bad jag faktiskt en bön. "Snälla G ud, måtte mina mediciner komma tillrätta, i Jesu Kristi namn, amen. Och jag blev bönhörd! Jävlar vad heavy alltså! Allt gott!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards