Alla inlägg den 22 april 2012

Av thomas immonen - 22 april 2012 09:23

Hej! Otroligt, idag har jag haft tre besökare redan! Klockan är ju bara 09:25! Jag menar, här sitter jag med en förmodligen fullständigt okänd blogg och har redan haft tre besökare idag. Har inget drogsug idag. Men kommer ändå att göra vin som planerat. Vet inte vem jag skulle skaffa knark av isåfall. Flyttade ju hit pga drogproblem. Har knarkat här också, men har kommit ifrån mitt gamla umgänge och vet inte var de bor längre. Det är om någon råkar ha lite röka på någon fest som jag röker lite. Himla intressant va?   

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards