Alla inlägg den 11 november 2012

Av thomas immonen - 11 november 2012 01:22

Hur vill ni brudar bli uppraggade egentligen!? Jag håller på och läser en massa "konstiga" böcker, endel om hur människan är och endel typ "lär dig spelet" plus bl a Kärlekens Konst av Erich Fromm. Om en brud säger: "är det en banan du har i fickan eller är du bara glad att se mig?" - är det då okej att svara:  "jag har en banan i fickan eftersom jag är glad att se dig - men du då - är det gröna hissen du spillt mellan benen eller är du bara glad att se mig?" Är det en bra raggningsreplik? Och den här: "gud måste vara upprörd ikväll - han saknar ju en av sina änglar!" Eller ska man bara säga: "Du - nu! Hemma hos mig, följ med här så ska jag analknulla skiten ur dig!" Funkar det? Somliga gillar ju dramatik..?


Eller ska man behöva bjuda på öl och candyshots och lyssna på en massa ändlöst svammel hela kvällen eller hur gör man anser ni brudar? Jag har bara haft tur innan när jag har varit ihop med någon och stilen jag körde med mitt ex funkade nog bara på henne. Men alltså, om jag ser någon med mörkt långt hår, ihopknyten skjorta, kortkort svart kjol, nylon- eller nätstrumpor, högklackat -vad är då en bra öppningsreplik, som dessutom leder till fortsatt konverserande? Om jag säger att jag varit med om förbjuden beröring som barn och blivit mobbad i skolan, impar det på henne då?


Eller vad ska jag SÄGA då (man får inte vara dum, för då kan man bli som Hedlund, eller hur Hedlund?)??? Men faktum är att jag ÄR lika dum som Hedlund -jag menar, hur fasen charmar och förför man en kvinna? Mitt ex och jag var mest kk och däremellan drog vi nytta av varandra, men vad fan vi hade en del kul ihop. Känner mig inte särskilt verbalt utvecklad -jag har fått lära mig att jag ska vara tyst och snäll och bara tiga still. Inte undra på att man är liberal, jag försöker uppenbarligen desperat frigöra mig från alla slags auktoriteter, för de jag har haft har inte varit bra.


Så fort jag tilltalar en kvinna tittar hon kallt och giftigt på mig och säger "stick och brinn" eller så säger hon att jag måste ha rymt från dagis -frustrerande! Så hur vill ni då spermacontrainrar att man limmar på er, ska man börja med en rolig vits kanske? Men hur för... jaja! Vi börjar analysera vitsen! Det låter dumt nog att funka. Eller? Och förresten - hur kan spermacontrainrar tänkas reagera om de upptäcker att hennes kille har 23 dvdporrfilmer i sammanlagt två cdväskor? Bryr hon sig eller inte? För en man är det helt naturligt att runka till porrfilmer eller porrtidningar, alla har ju inte lika bra fantasiförmåga som jag har.


Jag ställer många frågor -det måste ju betyda att jag inte vet vad jag ska skriva, eftersom jag frågar Dig om råd, måste jag vara osäker på mig själv, eller åtminstone i denna fråga. Som Ni läser är jag smart och ett riktigt kap för en kvinna och jag är vacker och värdig kärlek, respekt och beundran. Jag kanske borde försöka förändra mitt röstläge, som det är nu verkar folk i allmänhet ointresserade av mig typ vad jag än säger och fortsätter med att tala med min bror istället = irriterande! Finns det må tro något sätt att göra sin röst mer intressant? För ni som läser det här ser ju att det inte är mina åsikter som är ointressanta, således är det min röst.


Eller ÄR det mina åsikter!? Jag är liberal. Allt ska ske av största möjliga frivillighet och statens inflytande över folket ska vara så minimalt som möjligt -är det verkligen ointressant? Menar du att du inte är intresserad av politik, menar du att du inte är intresserad av att ha en åsikt? Så jag är snygg och har intressant åsikter, så vad felas??!! Nä, nu orkar jag inte gnälla mer, tack och hej!



Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards