Alla inlägg den 14 november 2012

Av thomas immonen - 14 november 2012 16:50

Frågestund på g, svarar nu på lördag, fråga om precis vad ni vill!

Kaffe och magnecyl brus/treo är grejen! Jag blir så himmelskt fri och ledig i kroppen! Har lyssnat på techno också, då när jag kom hem från jobbet, men nu lyssnar jag på Judas Priest: Ram it down-plattan, sedan blir det Manowar, antingen Fighting the world eller Kings of metal, får se. Otroligt intressant, va? Men jag mår ggGggggrrrrRRreeEeaaAtt! Känner kärlek och harmoni, livet flyter på rätt bra just nu. Varför just modeshop? Kan jag inte tjäna pengar på att skriva om nya godis- eller cider- och ölsorter istället? Kläder har jag bara på mig för att just nu är det kallt ute och även om jag kunde gå naken så skulle jag haffas för förargelseväckande beteende troligtvis.


Sitter här med en kopp kaffe och filosoferar. Vad annat, koffein är grejen! Energidrycker är egentligen bara trams, en mugg kaffe ska det va ju. Imorgon kommer den hemska dagen då jag ska hämta medicin i en plastrulle för två veckor framåt. Det hemska med det hela är zopiclone, en insomningstablett, som förresten är narkotikaklassad, bara så att ni fattar grejen vad för slags monstermedicin det är. Fast det kanske jag har berättat? Iallafall om jag inte passar mig käkar jag upp de 28 pillrerna på två dagar, max, och jag håller bara på och larvar mig när jag är kemisk på dem, har jag förstått. Den där fluanxol vet jag inte vad den ska vara bra för, jag märker inte ens att jag tagit den, den gör varken från eller till.


Det kommer förresten att komma upp en bild på mig såsmåningom, typ om en månad, ska bara låta håret växa sig längre, jag passar egentligen inte i snaggat, och så hade jag tänkt blondera mig, som det är nu är jag brunguldblond eller hur man ska uttrycka det, jag vill ha åt det lite mer gulvita hållet in order to attract those women I want. Jaja. Sen så är det ju risk att jag skolkar från jobbet oxå om jag tar de där jäkla pillrena. Så antingen ta 2 innan läggdags och INGEN annan tid på dygnet eller ge fan i dem. Men sluttjatat om det nu. Jag plockar ögonbrynen faktiskt, apropå ingenting, kom på att jag gjorde det idag. Jag har nämligen sammanvuxna ögonbryn och de säger att folk som har det är suspekta, så bäst ta bort dem, för jag är inte suspekt! Okej, vi säger väl så tills vidare,

HA DET FETT NAJS SÖTISAR!!!


Av thomas immonen - 14 november 2012 07:11

Nu blir det frågestund! Fråga vad ni vill. Deadline är klockan 13:00 nu på lördag dvs den 17 november. Vad gör jag annars då så här tidigt på morgonen? Dricker kaffe och kollar på tv4 morgon, mest för att jag vill se det lokala vädret och de lokala nyheterna, sedan ska jag ju till jobbet.

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards