Alla inlägg den 29 november 2012

Av thomas immonen - 29 november 2012 16:57

Ja, nu ska ni få lite lästips var det tänkt.


Tornet;Richard Martin Stern. En elektriker lycka ta sig i world trance center och börjar koppla all åt helvete. Hans mål är att hela byggnaden ska falla i luften. Hur kommer han ens in i byggnaden för att koppla allt åt helvete, Han säger att han är elektriker och frågar om de verlkligen skulle förstå va han talar om ifall han berättade. och då gör det det ödesdigra misstaget att släppa in den sk elektrikern i byggnaden. Sedan sakta glider vi ner längs en avgrundsdjup spiral.


Demonen, Ruth Rendell boken handlar om en psykopat som varje kväll lustmördar en skyltdocka. men så försvinner skyltdocka ur bilden och psykopaten börjar leta efter människooffer för att stilla sina begär.


Ondskan huvudpersonen får stryk av sin farsa och i skolan är han en riktig bråkstake. Detta är inte den enda sanna definitionen av ondskan, men det är absolut en lävärd bok.


Hjärtan i Atlantis av Stephen King det enda rysaren är närde spelar så mycket svarta maran att de ligger efter i sina stuier och alltså kan bli skickade till vietnam. En jättefin bok som bordepassa både tjejer och killar.

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards