Alla inlägg den 17 november 2012

Av thomas immonen - 17 november 2012 10:30

God morgon sötisar! Tydligen tog jag inte åtta zoppe igår utan två femmor och två sjufemmor, jag är uppe i de doserna för att känna något. Idag hittade jag den andra påsen med 4 zoppe och i ett svagt ögonblick svalde jag ner den med kaffe. För en nybörjar skulle jag vilja att den personen dric ker minst två kaffe för att hålla sig vaken under ruset och bara ta en halv sjufemma till en början.två 5 mg och två 7,5 mg är dosen jag är uppe i, jag har käkat zoppe i flera år och älskar det man känner på dem. Starka tabletter. Expending your mind. Vad tycker ni om mig nu när jag skriver att jag är en ibland-knarkare? Skicka gärna frågan till frågestunden, jag är laddad att svara på alla frågor hur känsliga de än är! HA DET FETT NAJS SÖTISAR; VI ÄR ALLA VACKRA!

Av thomas immonen - 17 november 2012 08:20

Drömde om -E inatt igen. Jag antar att jag alltid kommer att undra hur det skulle vara om vi till slut hade blivit ihop. Men jag schabblade bort det. Den första låten jag kom att tänka på när jag alldeles nyss vaknade var När Vi Två Blir En av Gyllene Tider. Så den har jag precis lyssnat på. Aja, skriver kanske mer senare, glöm inte frågestunden idag hursomhelst!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards