Alla inlägg den 23 november 2012

Av thomas immonen - 23 november 2012 16:59

Hej raringar! Fick lite dåligt samvete att jag inte hade med åsiktsHanna i frågestunden, så här kommer strax hennes och en till persons frågor. Men börja inte överösa mig med frågestundsfrågor nu! Nästa frågestund blir först om tidigast och ifall jag känner för det, om typ en månad, men jag säger till när ni kan börja skicka in frågor, så börja inte skicka in frågor redan nu, de svarar jag bara på i kommentars- frågefältet i så fall, så det så. Över till frågorna!


Hanna: Om du vill ha en fråga till frågestunden så kan du få denna: vad är zoppe och vad gör det?


Svar: Zoppe är smeknamn för en insomningstablett som heter zopiclone (uttalas såppiklån). Den påverkar gabafältet i hjärnan precis som stesolid och sobril, men ruset av zoppe är starkare än ruset av stesolid eller sobril. Stes och sobbe är lugnande, muskelavslappnande och kramplösande tabletter. Zoppe börjar verka snabbt, redan efter 5 minuter känner man hur det börjar pirra i nervbanorna i hjärnan, en föraning om vad som komma skall. Efter 20 minuter känner man en flodvåg av välbefinnannde och man är behagligt trött. Efter en eller två timmar känner man fortfarande en måbrakänsla, sedan klingar ruset av. Hoppas att svaret var givande!


Malin: http://www.malinemilla.bloggplatsen.se Låter gött med ännu fler böcker! Undrar vad de handlar om?


Svar: Vad de handlar om har jag redan svarat, läs bland kommentarerna. Håll ögonen öppna efter Bokhörnan på min blogg, jag ska försöka tipsa om böcker typ en gång i veckan och rubriken på inlägget kommer att vara Bokhörnan. Läs den så får du massa bra tips på böcker som åtminstone jag tycker är fantastiska. Okej ha det fett najs!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards