Alla inlägg den 12 november 2012

Av thomas immonen - 12 november 2012 22:37

Sitter här och dricker kaffe och röker. Har gått som fan på koffein den senaste tiden, även treo. Tänkte bara stämma av läget lite. Städar fortf. på Borås judoklubb, trivs bra med det, men det är rätt så stökigt här hemma hos mig. Läser en bok om vampyrer just nu, den är lite småintressant. Jag har ju en vampyrtarotkortlek, så jag behöver veta så mycket som möjligt om vampyrer. Har kollat på en del VHS-rullar också, typ Buffy och vampyrerna, Dracula 2011 och En vampyrs bekännelse.


Har förresten köpt en ny tarotlek, ROYO DARK TAROT, nästan lite porrig. Tror jag börjar samla på tarotkortlekar, de är ju konstverk helt enkelt. Eh, något mer? Har lärt mig laga sjömansbiff, både svensk och dansk sådan. Min dator fungerar äntligen, modemet satt inte i som det skulle, tur att det bara var det som var fel. Äh, vad fan, ska väl gå och lägga mig snart, skulle bara blogga lite idag med. Okej tack och hej!

Presentation


Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, lyssna på musik, spelar själv gitarr och att läsa böcker och skriver även själv lite för byrålådan. Jag älska även katter.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker Ni om min blogg?
 Jag gillar den väldigt mycket!
 Den är helt okej!
 Den har sina ljusa stunder!
 Den är någorlunda!
 Nja, jag vet inte jag!
 Jag gillar den inte så värst!
 Jag hyser aversion mot den!
 Alltså: jag HATAR den!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

presentation

Hej! Jag heter Thomas och är 38 år. Jag gillar att festa, läsa böcker, lyssna på musik och spela gitarr. Min blogg handlar mest om mig och mina åsikter.

presentation


Ovido - Quiz & Flashcards